Torsdagen Ta-da

torsdag den 30. juni 2011

I denne uge var min to-do at få ryddet op i min mappe med mønstre, få tegnet af, klippet ud og sat ind.




Det er bare så meget nemmer, når det er tegnet op og klar til at blive brugt.

Ud over min torsdags to do herinde, havde jeg også lavet en liste over en masse andre ting, da jeg syntes der var meget på en gang, og den er jeg også kommet et godt stykke igennem.


Ud over alle mønstrene, skulle jeg jo også have klippet Vito´s fødselsdags tøj. Men det er det ikke blevet endnu, da jeg lige venter på det sidste stof dertil.
Men mønstret er klippet og tilpasset :0)

6 kommentarer :

  1. Nøj hvor ser det bare organiseret ud og lige til at gå til som du siger - skønt :-)

    SvarSlet
  2. det er ellers bare en af de ting som bliver nedprioriteret så super at du fik det gjort!

    SvarSlet
  3. Ja det plejer virkelig at være en gang stort rod, så nu glæder jeg mig til bare at kunne gå ind og vælge :)

    SvarSlet
  4. Åh ja sådan en står også på min liste, det ser rigtig fint ud.

    SvarSlet
  5. Åh, du giver mig SÅ meget lyst til at sy!!! Min mor og jeg var ude at se på stof i stof og stil den anden dag, men synes ikke de havde ret meget fedt stof, faktisk :/

    SvarSlet
  6. Den håndskrift kender jeg lidt for godt :) Remember all the letters in the old days :)
    Trine/Stefanie

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |