Jeg vil male dagen blå...

søndag den 12. juni 2011

...med en solskinsstribe på, vælge lyset fra for skyggen, gi mig selv et puf i ryggen, tro på alting, selv på lykken. Jeg vil male dagen blå.

Sagen har kørt oppe i mit hoved, mens jeg har stået på altanen og malet den første af vores stole.





Den hvide stol var udgangspunktet, så er den blevet slebet ned, også på med farven.
Meningen er at alle stolene om spisebordet, skal være i hver sin farve.
Selvom dette er første stol, er vi så glade for at få farverne ind i stuen, at vi har bestemt at bordet også skal slibes og males. Det bliver dog nok kun hvidt, men nu bliver stolene som nye, så skal bordet også være det :0)

2 kommentarer :

  1. Kommer der ikke et "slut-billede" af resultatet med bordene og stolene?

    SvarSlet
  2. Jo det kan du tro, når det er færdigt :0)
    De sidste stole er blevet slebet så nu skal de males alle sammen :0)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |