Perleblogger og give away

lørdag den 18. juni 2011

I dag er jeg perleblogger hos Karen
Jeg føler mig meget beæret over at få lov til det. Syntes det er sådan et godt koncept, der er med til at hjælpe nye eller små blogger lidt i gang.

Mette er lidt i gang med det samme, bare med at linke til alle bloglands skønne DIY :0)
Jeg byder det hele meget velkommen.

Ud over det er vi ved at være halvvejs i min give away som du finder her med lidt Royal Copenhagen.
Jeg er glad for så mange har lyst til at deltage :0)


Tusind tak alle sammen.

1 kommentar :

  1. Tillykke med at være perleblogger :-) Det er et fedt koncept, som Karen kører. Det er lidt sjovt, at du er det i dag, og jeg er det i morgen :-) Så må vi se, om der er nogen nye, der finder vej til vores flotte blogs :-)
    God lørdag!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |