Den ene eller den anden vej?

fredag den 9. marts 2012

Jeg ved efterhånden ikke hvor mange timer jeg har siddet lige her. Klisteret med næsen ind i skærmen, fordi NU skulle jeg få lavede det logo til de visitkort og klistermærker.

Så nu burde jeg være færdig ikk?
Men nææ slet ikke det der ligner.
Det ene øjeblik går jeg den ene vej og det næste øjeblik den anden vej.
Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig.

Skal det være vintage stil?
Retro stil?
Funky stil?
Grafisk stil?
Sort/hvid med en smule farve?
Noget med neon?

Eller noget helt helt syvertyvende?

Ubeslutsom kan man godt kan mig.
Hvad tænker du, når du tænker Mini Ministeren?
Din hjælp og tanker er meget velkommen.

Her er et hurtigt forsøg der kom til i dag.


7 kommentarer :

  1. Altså jeg kan rigtig godt lide din luftballon :) Og så tænker jeg også klart retro!

    Dimsen er ikke kommet frem endnu, jeg satser på den kommer i morgen :) Jeg synes simpelthen det er så sødt af dig! TAK!!!

    Kh. Betine

    SvarSlet
  2. Mit svar. Er uden tvivl funky og retro. Pøj pøj med det. Kh viola

    SvarSlet
  3. Jeg synes de farver du har med i dit udkast er helt rigtige! ;o)
    Men enig med Betine - din luftballon er så fin!

    God weekend, Kh. Pia

    Ps. en lille bøn - kunne du ikke fjerne koderne der skal skrives for at kommentere på din blog? Det er blevet næsten umuligt at skrive fra iPhone/iPad :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh vidste slet ikke de var der.
      De skulle meget gerne være væk nu, eller råb højt.
      Syntes virkelig de er noget hø de nye der.

      Slet
  4. Fuldstændig enig med de andre.:) Synes dit udkast er rigtig fint.:D

    -Sheila

    SvarSlet
  5. Tusind tak alle sammen.
    I har givet mig lidt ideer at arbejde med :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |