Kreativt møde i København

tirsdag den 24. april 2012

I lørdags kom jeg hjem fra et skønt kreativt møde i København med en masse andre skønne blogger.
Jeg kom hjem og var mættede af indtryk og nye bekendtskaber. Den der rigtig gode fornemmelse man kan få i maven den fik jeg, da jeg kørte derfra. Jeg mødte nogle rigtig søde piger! Piger som jeg ikke bare så som andre bloggere, men faktisk piger der kunne gå hen og blive til rigtig gode venskaber.

Snakken gik fra start til slut, og vi var alle enige om at det var alt alt for kort tid vi var der, så der er ingen tvivl, gentages bliver det hvertfald!!









Der blev hæklet, syet, klippet, tegnet, broderet og meget meget mere!
Tusind tak til Camilla og Chanette som fik det hele mødet op at stå.

12 kommentarer :

  1. Tak for en hyggelig dag :)
    fine billeder! :)

    SvarSlet
  2. Vil også lige sige tusinde tak for en dejlig dag.. Det skal helt sikkert gentages.. Bare lige hvornår vi skal gøre det.. (Kan jo næsten ikke vente):)
    Sikke skønne billeder du fik fra dagen..
    Tina du har helt ret i at det er en skøn fornemmelse man får i maven, håber også det kan resultere i nogle venskaber...
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for jeg ikke var den eneste der gik hjem med den fornemmelse i maven!
      Glæder mig til at ses igen. Har lige svaret på din mail :)

      Slet
  3. Ihh, et dejligt indlæg :):) Og jeg kan kun sige lige over!!

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det lækkert..:) Og uh uh uh - hvis du kan undvære en lille lap af det orange stof øverst på første billede, hører jeg gerne fra dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det orange stof er så skønt! Men tilhøre desværre ikke mig, men Chanette som har skrevet ovenovre dig :)

      Slet
  5. Det lyder som en rigtig hggelig dag. Måske man må joine jer en gang?!

    SvarSlet
  6. Tak for en rigtig hyggelig dag - Hvor er det bare nogle flotte billeder du har fået taget, de viser rigtig hvor meget "krea" der var i luften ;-)

    SvarSlet
  7. Ja syntes de beskriver dagen meget godt :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |