Bornholm

mandag den 13. august 2012

Manden min er så heldig nogle gange at blive sendt langt væk hjemmefra via arbejdet. Ca 2 gange om året bliver han sendt til Bornholm.
Det er blevet en fast tradition at han ligger arbejdsdagen om fredag, Vito og jeg holder så fri, for at tage med til Bornholm hvor vi holder weekend.

Før Vito blev født havde jeg aldrig været på Bornholm, men nu nyder jeg vores weekend ture derover, øren og alle dens muligheder.
Fredagen brugte Vito og jeg i joboland. Altså der der med de skriver at deres vandland er opvarmet, ved jeg nu ikke om jeg vil betegne som falsk reklame eller vi bare ser vidt forskelligt på den opvarmet temperatur, for hold kæft det var koldt.
Denne gang fik vi virkelig oplevede Bornholm og deres skønne natur, hyggelige butikker og deres lækre mad.






















4 kommentarer :

  1. Skønne billeder i har fra jeres tur til Bornholm.. Jeg må altså også til Bornholm en dag..
    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at I har haft en fantastisk tur :-) Skønne billeder! Bornholm er smukt - jeg har været der et par gange med arbejdet og skal absolut tilbage på ferie snart :-)

    SvarSlet

  3. Du viser Bornholm som jeg kender og elsker den. Det er en fantastisk smuk og skøn ø.

    SvarSlet

  4. Du viser Bornholm som jeg kender og elsker den. Det er en fantastisk smuk og skøn ø.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |