Her, der og alle vegne

tirsdag den 13. november 2012

Jeg er ikke kun at finde her på bloggen.
Som mange andre er jeg også på instagram, hvor jeg blogger billeder. Jeg nyder de små skud fra mobilen, selvom kvaliteten aldrig bliver det samme, som mit elskede spejlrefleks kamera.

På instagram hedder jeg miniministeren

Vito med træ krokodille - Lapper - Designers punktum - Efterårs bunden

Vito´s seng - Tråd holder - Jersey bluse - Vito og morfar

Gyng gang - Skønt køb af sengetøj - Overlocker holder

Skøn mad - Kat i kassen - Skabs makeover - Voksen drik

Smuk morgen - Lidt for mange lektier - Vito i fart - Kaffe

Varme er der brug for - Hov lektie igen - To fætre der sover - Lego

Stof skab under oprydning - Endnu et møg lækkert stof køb

Levende lys - Kalendergaver 

4 kommentarer :

  1. Jeg nyder virkelig at blogge, det gør jeg :) Men Instagram er også blevet en stor del af min hverdag. Elsker de nemme små billeder som alligevel siger en del.
    Må man følge dig søde??

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde da helt glemt at skrive navnet. Hedder miniministeren derinde :)

      Slet
  2. De små glimt fra hverdagen, man kan tage med instagram er alle tiders. De kan hurtigt fange et øjeblik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke. Og man lære folk at kende på en lidt anden måde, end via bloggen.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |