Lalandia er lig med badetid

tirsdag den 28. maj 2013

På fredag, når den første eksame er over, hopper vi i bilen og køre mod lalandia. Det er min svigerindes  familie der har et hus dernede, som vi låner et par gange om året. 4 voksne og 2 børn, hvor hele weekenden går med god mad, en masse vand, hygge og leg, helt på børnenes plan. Ingen stress eller noget vi SKAL nå.
De weekender er guld værd for mig så jeg er evig taknemlig for vi kan låne det hus og stikke af fra vasketøjskurven og gulvvask engang imellem.

Badetid kræver også badetøj, så jeg takkede glad ja, da jeg fik tilbud fra Lego Wear om at teste deres badetøj og når ninja hitter herhjemme, hvad er så mere perfekt end badebukser med ninjago på?
Jeg fik hvertfald en stor smilende dreng ud af dem, som allerede har pakket dem ned i sin taske.

Som en sy nørd, har jeg som noget af det første tjekkede sømmen og de er lagt ned, hvilket jeg klapper i mine hænder over! Findes der noget værre end noget der sidder og kradser? Den lille snydegylp gør også det lille ekstra, så det ikke bare er to stykker stof der er klaskede sammen.
Desværre syntes jeg det ødelægger lidt af oplevelsen, når det er et produkt med så mange løse tråde, man selv skal til at klippe af.
Nu skal vi bare vente på det bliver fredag!!




1 kommentar :

  1. De er da fede Tina. Flotte farver og om vi vil det eller ej så hitter ninjago bare ved drengene. Rigtig god tur til badelandet :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |