Fred

mandag den 9. maj 2011

Åhh fred, hvilken skøn ting.

Det har bare været en weekend, hvor så mange ting skulle nås og gøres.
Kagen skulle laves, familie besøg, venindes fødselsdag (som jeg desværre gik glip af) endnu et familie besøg.
Det lyder måske ikke af meget, men når man også gerne vil hygge med sin kæreste og søn, samt være nærværende ved familie besøg, ja så bliver det hele lidt meget.
Dog nød jeg i fulde drag turen på legepladsen med Vito.






Tiltrods for vi bor i midten af kbh, ja så kan vi sige at vi har en stor dejlig legeplads i "baghaven" i form af en børnehave.

I dag, da jeg passede mit skønne gudbarn Gabriel, og vi havde været på gå tur, og han havde fået mad og lagt til at putte og der så var fred. Ja der nød jeg det i den grad. Lige at kunne have 10 minutter helt for mig selv.
Det har jeg virkelig haft brug for. Kender i ikke det??

Nu glæder jeg mig til en dag i morgen, hvor jeg ingen planer har.
Jeg håber frk Singer er blevet samarbejds villig igen, og vi kan få nogle skønne timer sammen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |