Loppe fund

søndag den 22. maj 2011

Østerbro loppemarked, var hvor turen gik hen i dag på cykel.


Fandt disse skønne bøjler, som er rigtig fine i farverne og som virkelig gør det hyggeligt at hænge børnetøj op :)


Jeg kunne ikke stå for det her fine fad, som jeg tænker kunne være hyggeligt med en masse lys på.

Sidst men ikke MINDST, fandt jeg dette "lille" skab, som måtte med hjem og bo.
Jeg ved endnu ikke hvor det skal hænge, eller hvad der skal i, men det var kærlighed ved første blik.




Ved ikke om du læste øverste oppe, at vi var på cykel.
Jeg skylder Ralf en del tror jeg, efter at han som den gode mand han er, kørte med det hjem på cyklen.
I sig selv er det svært, men når man også skal stoppe 100 steder, fordi der er løb i byen.
Lidt en forhindringsbane, som var længere end normalt, tiltrods for det bare var fra østerbro til vesterbro.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |