Aftens stilhed

tirsdag den 27. september 2011

Jeg nyder stilheden og roen der er om aften herhjemme.
Det er disse timer jeg bruger på at fordybe mig i min kreative side, hvor en stor del af det går til syning.

De sidste par dage har det dog ikke været maskinen der har været i brug, men derimod saksen som arbejder hårdt.
Der bliver klippet en masse ud, og skrevet lister med størrelser.
Jeg føler mig lidt bag ud, har endnu ikke fået lagt noget på shoppen, har lidt bestillinger der skal laves, har masser af ideer til nyt tøj til Vito og nye mønster jeg gerne vil prøve af.
Nogle gange må jeg lige tale lidt højt til mig selv, tingene kommer, men i dit eget tempo og ikke alle andres.
Men derfor er det vel ikke forbudt at ønske et par ekstra timer i døgnet?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |