Stof til et godt formål

mandag den 12. september 2011

Jeg var så heldig at komme forbi på det rigtige tidspunkt hos Anne, da hun solgte ud af sit stof.
Hver dag er jeg på jagt efter billigt stof, da jeg er i gang med et frivilligt projekt til syge børn.
Målet er at ende med seks tæpper, som skal gives til disse børn.
Jeg har fået lavet en aftale med et renseri, som vil hjælpe mig kvit og frit med at rense stofferne, så de er fri for bakterier inden de afleveres.

Jeg fortalte Anne om mit projekt, og hun var så sød at ligge noget ekstra i posen da jeg kom og hentede den!
Blev simpelthen så glad, for jeg må erkende hvor gerne jeg end vil, så er pengene ikke til de vilde indkøb til tæpperne.
Så stykker hun solgte, var guld værd for mig :0)

Se lige denne fine bunke!

7 kommentarer :

  1. Hej Tina

    Hvis du vil komme og hente en pose hos mig er du mere end velkommen. Jeg vil da meget gerne støtte det gode formål!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Tina,
    Hvordan melder man sig til sådan et projekt ;) Det kunne jo være, at vi var flere, der skulle hjælpe ;)
    Mange hilsner fra kreafeen.blogspot.com, Camilla

    SvarSlet
  3. Ej Mette er det rigtigt :) Det vil jeg meget meget gerne.
    Jeg skriver lige til dig når jeg ved hvornår, hvordan og sådan!

    SvarSlet
  4. Hej Camillie.
    Det er en kræft ramt dreng jeg lærte at kende fra et par år siden, og har fulgt tæt og hjulpet til.
    Senere hen kom der en pige til, hvor jeg også trådte til når der var brug for mig.
    Til dem har jeg lavede nogle tæppe, og de har gjort rigtig meget nytte, som en tryghed for dem at have med til vente værelser og sådan.
    Nogle forældre og sygehus har så sagt god for at hvert barn får hver deres tæppe.
    Så som sådan ikke noget projekt, men ganske frivilligt :0)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare sødt af dig, dejligt med sådan et overskud! Jeg vil også gerne sende dig noget stof til tæpperne, måske du vil sende din adresse til lisbethbeck@gmail.com? Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Sikke et fint initiativ! :D Kan sende mål på det grønne retrostof du engang søgte, og hvis det evt. er noget, kan jeg sende nogle ekstra stykker stof med til tæpper! Er det bare blandede størrelser stof?
    Hvis du en dag er i nærheden af Århus, kan du også kigge forbi og hente en pose :o)

    SvarSlet
  7. Hej Julia.
    Du må meget gerne måle, og skrive en evt pris.
    Jeg kommer desværre ikke forbi Århus :(

    Men jeg betaler heller end gerne portoen!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |