Opdatering

søndag den 6. november 2011

I dag er meget blevet opdateret herhjemme!
Når jeg ikke kan opdatere mig selv, og jeg endelig havde noget energi at brænde af, måtte det blive hjemmet.
Så nu er hele køkkenet vasket ned, og alle ting har fundet de skuffer og skabe de egentlig bor i.
Skænken er blevet tømt for alverdens dimser og dutter, samt alle mapper er som de skal være! Nemlig på sin plads.
Computeren har fået den store oprydning, og telefonen ligeså.
Ja selv vasketøjs kurven er blevet opdateret og her kan man nu se bunden!


Så skulle nogle have lyst til at komme uanmeldt på besøg, må man gerne kigge i mine skuffer og skabe mens jeg laver kaffe.
Der er nemlig ryddet op :0)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |