01-01-2012

søndag den 1. januar 2012

Godt nytår.
Håber i alle er kommet godt ind i det nye år, og har haft en skøn aften.

Jeg gør mig ikke så meget i det der med nytårs forsæt, men som så mange andre kan jeg nu heller ikke lade vær med at tænke tilbage på året der er gået, men bestemt også på året der kommer.
I det år der er gået var året hvor jeg virkelig lærte at give mig selv plads til at være kreativ og bruge tid på det jeg gerne vil. Tid jeg vil bruge meget mere af i det nye år, for det er det der gør mig glad, og giver mig den helt unikke følelse i maven. Når den er der, ved jeg det er det rigtige jeg laver og der bekræfter mig endnu mere, når jeg småbørn render rundt i tøj fra mini ministeren.
Jeg er ovenud lykkelig for den verden som blogland har åbnet for mig, og jeg nyder hvert et indlæg jeg læser og skriver. Altid er jeg ikke så god til at svare og skrive hos andre, men det kunne jo være det skulle være mit nytårs forsæt?

Der er ingen tvivl om at jeg har alverdens drømme og håb, og jeg vil gøre mit til at opdage og nyde de ting der giver mig den unikke følelse.

Tusind tak til hver og en af jer som læser med! Uden jer ville det ikke være det hele værd, og ikke halvt så sjovt som i gør det til!
Af alle dage rammer jeg 200 læser.
Jeg er bage så MØG stolt og dem der vil komme med deres jantelov kan godt gå den anden vej igen.
2012 skal være året for mig hvor jeg virkelig tror på mig selv og hvor det er okay at drømme stort!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |