Blog inspiration

torsdag den 10. januar 2013




Jeg nyder virkelig at læse blogs. Det er mit frirum, hvor jeg smækker fødderne op, og sætte mig til rette i min egen lille verden.
Noget der kan gøre noget ekstra for mig, er at finde en ny blog. En blog fyldt med inspiration, fine billeder, skrevne ord og masser af sjæl.
Derfor vil jeg gerne i gang med at fortælle om forskellige blogs som jeg enten følger eller som jeg i min jagt finder.
Nogle blogs vil være nogle jeg selv udvælger, men kender du nogle som for dig gør blogland til et besøg værd, et sted du vender tilbage igen og igen, et ny blog eller måske din egen blog, så send mig en mail på miniministeren@gmail.com med din anbefaling!

P.s Husk jeg mangler stadig gode ideer til DIY. Se linket her

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |