DIY hos mini minimisteren

søndag den 6. januar 2013

Jeg har aldrig rigtig gjort brug af nytårsforsæt, og har egentlig heller ikke gjort det i år. Derimod har jeg tænkt på hvad jeg gerne vil have ud af 2013, både privat og bloggen.

På bloggen vil jeg gerne bringe flere DIY, men for at komme ordentlig i gang vil jeg gerne høre alle jer skønne læsere, hvad i mangler?
Det kan være nogle der er i forvejen, men som i har ønsker til med tekst eller billeder.
Det kan være ting i finder svære at regne ud, når i syr noget.
Måske ønsker til fif eller andet.

Alle bud er velkommen og jeg vil tage imod dem med kyshånd.

Min drøm er at kunne bringe minimum 2 DIY hver mdr.



1 kommentar :

  1. Det høres helt supert ut.
    Vi liker DIYs .
    Noe jeg ønsker meg er helt enkle skjørt, og hvordan man lager pung med ferdigkjøpt "lås"

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |