Ønsker

mandag den 6. februar 2012











For en mdr siden, syntes jeg mit hoved var fyld med gave ønsker.
Nu sidder jeg her 4 dage før jeg fylder 25 år  og kan egentlig ikke komme på nogle.

Så jeg har været en tur rundt i www og hente lidt ideer som i ser overfor.
Ud over disse ønsker jeg mig også illustrationer/billeder til rammerne herhjemme, nyt tøj eller gavekort dertil er også tiltrængt, nogle udstillings bobler jeg så i en butik før jul og lidt forskellig keramik.

Hvad ønsker du dig??

2 kommentarer :

  1. 25!!!!!!!!!! Hold nu op det er jo ingen alder...
    *griner* unge tøs!!
    Det er altid så fedt at se hvad andre ønsker sig, så bliver man hurtig inspireret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ung pige som bruger sine fredagen foran symaskinen, men andre laver sørger for deres hovedpine til lørdag morgen, samtidige med de ryster på hovedet af mig ;)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |