Tak til nummer 50

lørdag den 18. februar 2012

Nr 50 her i gaden, har vist haft gang i en kæmpe oprydning og smidt rigtig meget ud til storskrald.
Så langt kom de fleste ting dog ikke, da de bor hos os nu.

Der var blandt andet en masse lego i en kæmpe retro kuffert, en stol, en masse fil og spil og en kommode.

Hånden på hjertet, kommoden var i sølle tilstand, men efter en aften i selskab med mig, syntes jeg bestemt ikke man kan se at den har været tæt på at lade livet.
Syntes farven er blevet så smuk og den passer perfekt ind til mindste mandens værelse.
Nu mangler vi bare en skab derinde.







10 kommentarer :

  1. Wauuu, hurra for nr. 50 !!! (og storskrald)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mon ikke. Og det er endda manden fortjeneste, det var ham der fandt det.
      Men er stadig mundlam over alt det lego.

      Har de sidste par dage sådan søgt, når jeg har kunne se hvad der har været og der er for over 3000 kr. Hvem smider dog bare sådan noget ud?

      Slet
  2. Wow! Der var du heldig!! ;-) Hvornår skal vi drikke kaffe?? :-)

    Kig forbi og deltag i min give away - måske i kan bruge den!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh den er fin. Den må jeg tilmelde mig :)
      Ja vi har jo lidt hænge partier efterhånden.

      Du har jo også et par bukser til gode :)

      Slet
  3. Heldig dig...eller Víto ;o)

    Dejlig turkis farve du har valgt!

    SvarSlet
  4. Det er bare det BEDSTE at finde gode sager i storskrald! Her på Frederiksberg smider de gamle også så meget ud man sagtens kan bruge! Men jeg klager ikke når jeg lykkelig kommer forbi :D
    Sej kommode! Og sejt med legoen, det er bare for vildt de har smidt det ud altså!
    God aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen vi skal da bestemt ikke klage, når det er guld for os :)

      Slet
  5. Den har sådan en fin farve :) jeg er ikke særlig handy, så bare ren nysgerrig, hvad gør du ved sådan en kommode efter du har fundet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige denne kommode har jeg faktisk intet gjort ved.

      Men eller, er de købt på loppemarked og sådan og godt kan have lidt lugt i dig, får den en klud med rodanol også ud på altanen og få lidt luft et døgn eller 2.
      Derefter få den en grund rens, så sliber jeg den.
      Til sidst maling i de lag man nu syntes passer for at farven dækker ordenligt :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |