Drenge bluse

lørdag den 30. juli 2011





6 kommentarer :

  1. Ja den er virkelig virkelig skøn!

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot! Jeg har længe ledt efter sådan et mønster, men det var svær. Jeg fandt et, der ligner på Etsy. Må jeg spørge, hvor dit
    mønster er fra? Kh. Viola

    SvarSlet
  3. Viola mønsteret er skam fra eg bogen 0-4 år :) hvis du ikke har bogen kan jeg godt tegne det af til dig hvis det er :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Tina

    Jeg er ny her i blogverden og må lige skyde ind, at du laver nogle rigtig fine ting. Jeg har selv EG bogen - skønne retromønstre. Lidt langhåret!!

    SvarSlet
  5. Tak for svar. Jeg har bogen derhjemme, men jeg har faktisk aldrig brugt den, fordi jeg synes mønstrene er tegnet oveni hinanden, hvilket gør det svært at se, hvad der er hvad. Men jeg må hellere kigge en gang ekstra :-)
    Tak!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |