Godt gemt

tirsdag den 26. juli 2011

Desværre er min far IKKE en samlere, men derimod en mand der smider ud med meget hård hånd, så alt det gode guld i form af retro sengetøj jeg kan huske, er langt væk og borte.
I går da vi var på besøg derhjemme, kom vi til at snakke om min passion for at samle, og på den ene eller anden måde har den gamle gemt lidt.
Godt nok kun 2 pude betræk, men lidt har også ret. Ud over de skønne stoffer, finder han en masse hæklet ting frem, min mor lavede den gang hun levede.
De er nu komme med mig hjem og bo. Hvad eller hvor jeg skal bruge dem til, aner jeg ikke, men kunne ikke lade min far smide dem ud.



Min far bor ude på landet, hvor der ingen busser køre i weekenden, hvor alle kender alle og hvor der bor mange ældre damer = samlere.
Min far vil nu gå på "jagt" hos de damer han kender, og høre om de har noget ældre stof de vil af med, så jeg går med krydset fingere for at ikke alle smider ud som min far gør :0)

1 kommentar :

  1. Hvor heldigt! Glæder mig til at se hvad der kommer til at ske med guldet!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |