Fødselsdags panik

torsdag den 7. juli 2011

Hvornår er det lige jeg lære at gøre ting i god tid, jeg er altid tyve skridt bagud.

For et stykke tid siden lavede Ulla et indlæg om Rasmus´s fødselsdag og det var jo lige sådan at jeg ville have Vito´s fødselsdag.
MEN.. Jeg fik skrevet og spurgt efter pynt, service og alt det fis der, men næ nej de sendte da ikke til Danmark.
Det tog modet fra mig, og har gået med et lille håb om at finde en lampe med tilhørende ånd, der lige kunne klare det for mig.
Nu sidder jeg og spørg mig selv, hvornår bliver du voksen, du er jo ikke med i alaadin vel?

I dag panikker jeg så, for på lørdag skal fødselsdagen holdes. (plus vi krydser fingere for vejret, for har vist indbudt lidt for mange, i forhold til hvad lejligheden kan rumme)
Så jeg beder til at tigeren, søsterene, div supermarkeder bliver mig redning inde for alt!! For jeg har intet der kunne minde om noget fødselsdag herhjemme.

Den eneste der tager den med ro herhjemme er fødselsdags barnet, som bare ligger og feder den i sengene, eller roder alt alt alt for meget.


Nu når jeg har så meget tid, vil jeg da lige smutte i skole for nogle timer, hvor jeg skal sidde i en kørestol, køres rundt i kbh og se hvor hæmmet man egentlig er når man er ældre og låst fast til sådan en.

4 kommentarer :

  1. Kender du www.frugtfest.dk? Kan fjerne selv den værste panik. :o). Håber han får en dejlig fødselsdag - og tillykke med ham! Glæder mig til at se, hvad du finder på...

    SvarSlet
  2. Hej ;)
    Kig lige forbi vores blog...der er en overraskelse til dig, som måske kan få dine tanker fra fødselsdagsstresset for et par minutter ;)
    Julie

    SvarSlet
  3. Pia jeg ved simpelthen ikke hvad der er med den side, men jeg må/kan bare ikke komme ind på den!

    Julie ej for pokker er det rigtigt :) Tænkt at jeg har vundet min første give away. Sender jer en mail i aften!

    SvarSlet
  4. Øv, jeg kan faktisk heller ikke mere :o(. Brugte den sidst i december (til min store dreng). Det er (eller måske var) sundhedsstyrelsen der havd laver siden. De havde lagt ideer ud til mange forskellige temaer ( kan huske at der bl.a var cirkus, prinsesse/ridder, trafik, superhelte). Det var alt fra Mad, kage, underholdning og udsmykningen der var ideer til... Øv altså - så var jeg jo ikke til megen hjælp :o(

    Så lige at der også var temafester her, men har ikke læst dem igennem, så ved ikke om det kan bruges...

    http://www.festdoktoren.dk/index.php?Itemid=59&id=27&option=com_content&task=blogcategory

    Er forresten helt vild med dine monsterkager :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |