Rejseklar

tirsdag den 7. juni 2011

Dersværre ikke mig der er rejseklar, men disse bukser som er lavet til Elias.





Elias er Vito bumle ven i dagplejen. Som mange andre drenge har de deres kampe, men venskabet mellem dem er stort, det er der ingen tvivl om.
Elias rejser med sin mor og far i morgen, i hele 3 uger.

Ud over Elias forlader dagplejen i 3 uger, flytter Matilde til Frankring lige om snart. (okay faktisk 2 mdr, men for mig lige om lidt)
Matilde er den lille prinsesse, som til dagligt har sit hyr med de to bøller. Men jeg lover jer for, hun bliver passet godt på af Vito og Elias.
Selvom det ikke er mig der til dagligt går med de 3 skønne unger, så gør det allerede helt ondt inde i mig at hun skal forlade dagplejen, for de 3 børn er bare noget helt særligt sammen.


Jeg tager hatten af for dagpleje mødre. Specielt når de skal sige farvel til "deres" børn.

4 kommentarer :

  1. hvor er det nogle skønne bukser, du har lavet! Har du selv lavet mønstret?
    Kh. Linda

    SvarSlet
  2. Tusind tak :0)
    Det er nok også det mest brugte herhjemme.

    Nej kan jeg desværre ikke tage æren for. Har arvet en kæmpe stak mønster fra gammel tid af, hvor i det kommer fra.

    SvarSlet
  3. De er sørme fine..:-) meget sødt med smæk..
    Det stof du søger kan du købe hos xoeinding.blogspot.com. Hun har en stofshop.
    Kh V (der nu er lykkes at blive fast læser..:-))

    SvarSlet
  4. Vibeke Tusind tak :)
    Og dejligt med endnu en læser.
    Jeg skal havde brugt et par timer her i den lange weekend på at kigge alle folks fine blogs :0)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |