Blokering

fredag den 22. april 2011

Jeg havde egentlig besluttede mig for, at jeg ville bruge dagen i dag, foran symaskine og få lavede en masse, og finde masser af inspiration på nettet.
Men jeg havde simpelthen blokering i dag. Hvor meget jeg end kiggede, tegnede eller forstillede mig, ja så kom der bare intet kreativt ud.

Så i stedet blev det en tur i det blå med kæresten og mindste manden.







Dagene endte med en meget træt søn, en masse sol i hoved og på armene, og ikke mindst.
Min blokering forsvandt.
Så som skrevet tidligere her fik jeg lavede en sommer hat.
Nu håber jeg den bliver helt væk, for så ved jeg da hvad jeg skal bruge dagen på i morgen, lidt forstyrret af det gode vejr på altanen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |