De små glæder

mandag den 18. april 2011





Fik disse skønne skåle af min brors kone i dag.
Jeg kan slet ikke stå for dem, og tror altså jeg skal have hende til at lave nogle flere.
Er vild med at de er lidt "rodet" og så farverige.
De fortæller mig virkelig at der er en masse sommer, varme og sjov på vej.




Blomster er helt bestemt en af de bedste ting syntes jeg. Både de store og små, de forventede og uventede.
Disse var uventede, og helt uden grund at min kæreste kom hjem med dem.
De stod på hans vej, og nu er de så hos os og bringer glæde.

Elsker de små ting her i livet, som selvom de er små, kan fylde så meget i hverdagen på den gode måde.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |