Farver, farver, farver

tirsdag den 12. april 2011

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er vild med farver, og det lidt anderledes.
Derfor syntes jeg da lige, at jeg vil vise vores klædeskab og seng frem.

Vi bor ikke stort, men vi bor godt og derfor er opbevarings plads et must.
Vi fik dette kæmpe klædeskab, helt gratis. Farven passede bare slet ikke ind til hvad vi ellers har, så med lidt stof og en lim fik vi tryllet.



Vores seng er lavede ud af kommoder, som madrassen er stillet over på.
Så vi har masser af skuffe plads, og en dejlig hul rum nede under, til alt det rod man ikke bruger til dagligt..




Jeg drømmer så om, at få lavede sengetøj i farver der passer til. Men tiden kommer vel også til det.

2 kommentarer :

  1. Arj hvor er det fedt :D

    Ligger der så bare en plade under madrassen? for det ser da ikke ud til at kommoderne fylder til helt ind under sengen synes jeg....

    SvarSlet
  2. Nej gør der ikke. Den står bare på kommoderne også på madrassen er der sat sådan nogle (indsæt selv det rigtig ord) skumdutter for at den ikke river i stof og kommode..
    Og volia så har man en masse plads til rod under :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |