Indbrud i nat

søndag den 24. april 2011

I nat oplevede jeg min største skræk.
Vi havde indbrug i vores lejlighed. Ikke bare indbrud, men indbrud mens vi alle 3 var hjemme, og lå og sov.

De er kommet ind af køkken trappen og er gået lige forbi vores soveværelse hvor vi sover med åben dør, så de har vidst vi har været der. Lige ind i stuen, hvor de har taget computer og cam. Og tager så vores jakker, til at dække det, og opdager desværre også min Louis vuitton taske med pung i og tager den med.
Da jeg vågnet i morges, står køkken trappen helt åben, og hoved døren er ikke låst, så den vej er de gået ud.
Vi mangler vores ene kat, men ham finder vi gudskelov hurtigt.

Ikke nok med det, opdager jeg at de har taget en af mine sakse som også lå på bordet, da jeg havde syet aften før.
Her knækker filmen helt for mig, og gå helt i panik.
Hvad hvis en af os var vågnet, hvad hvis de havde gjort Vito noget, hvad hvis han havde hørt dem.. Jamen alt gik i sort for mig.
Kan slet ikke beskrive hvordan jeg har det inde i. Har før haft indbrud i min bil, og jo blev da ked af det, men det at de har stået og måske kiggede på os, ja det kan jeg slet ikke klare at tænke på.

Hvilke mennesker er dog så kolde og grusomme?

Vi kørte så alle sammen hjem til Ralf´s mor hvor vi brugte nogle timer lidt væk fra det hele, og Vito havde vist godt af at komme lidt på græs og hjælpe i haven.



9 kommentarer :

  1. Det var da en ganske forfærdelig historie! Åh hvor jeg føler med jer, og håber at I trods den grimme oplevelse stadig kan sove godt i jeres lejlighed.

    Tanker fra Mette

    SvarSlet
  2. Tusind tak Mette.
    Det har virkelig sat sine spor, og søvn blev der ikke så meget af, men håber bestemt det bliver bedre :)

    SvarSlet
  3. Har Mor syet nye bukser til Vito? De er fine ud :o)

    SvarSlet
  4. Altså ja har syet dem, men det er faktisk et af de første projekter.

    Gabriel har os en fin bunke liggende her nu :)

    SvarSlet
  5. Årh hvor er det også bare pisse irriterende altså... HVORFOR kan folk ikke holde nallerne væk fra andres hjem og ting?
    Og hvad fanden vil de med en stofsaks??? Christ altså....!!!

    SvarSlet
  6. Havemand Vito har jo sine Nike sko på:-)

    SvarSlet
  7. Maria jeg tro det har været i tilfælde af at vi skulle vågne??

    SvarSlet
  8. Bo jeps de er på næsten hver dag, nu skal vi godt nok finde sandaler til ham.

    SvarSlet
  9. Så må Vito med Onkel ud og shoppe sandaler:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |