Fik faktisk ryddet op (lidt hvertfald)

søndag den 10. april 2011

I soveværelset har vi et "hul" ind i væggen, hvor vi har sat hylder op.
Men efter at havde fået en masse ideer rundt om i blog verden, ja så besluttede vi os for, at her skulle mit stof da ligge.
Det var i sig selv en rigtig god ide, men endnu bedre blev der, da jeg så fik ryddet op i det hele.
Så nu ligger det egentlig meget pænt. Har dog et ønske om at få ordnet det i farver på et tidspunkt.




Planen er så at vi skal have lavede en form for tavle, beklædt med stof der skal dække hullet. På den måde bliver der stadig ryddeligt i vores soveværelse, og Vito driver nok ikke mig til vanvid, ved at hive alt stoffet ned.

Kasserne som jeg købte forleden, de er faktisk kommet ind på Vito værelse og bo. Dog er jeg ikke blevet færdige med alle sammen.
Valgte at beholde den ene, da den virkelig er en stor hjælp til at holde ordene på knapperne.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |