Jagten på altan kasser

torsdag den 21. april 2011

Hvem skulle vide at det var så svært at finde altankasser?
Ja okay indrømmet, sidste år mødte vi samme problem og endte faktisk med.. Ingen..

Men i år skulle det være..
Og efter et besøg i Silvan, jem og fix, jysk, silvan igen, plante center, og nå ja jem og fix igen, så er det faktisk lykkes.


Jeg havde en drøm om nogle meget farverige nogle, men dette skulle ikke opfyldes.
Men hvad jeg ikke får i farver på kasserne, får jeg i kasserne, for blomster fik jeg også købt.






Spandene skal bruges til rals´s tomater og chili, og blomsterne er mine.
Glæder mig til at plante og få farver derud.

Lover at dele det færdige resultat herinde.

2 kommentarer :

  1. Hvor fandet i så de fine altan kasser henne? - Jeg er på kanten til at give op!:(

    SvarSlet
  2. Hvor fandet i så de fine altan kasser henne? - Jeg er på kanten til at give op!:(

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |