Give away

torsdag den 21. april 2011


Så er jeg klar til min aller første give away.
Det bliver dette stof net med mange skønne farver som du kan vinde.

Ikke alene dette faktisk. Hver gang 10 læser har meldt sig, smider jeg en give away i til. Det afsløres hvad der er, hver gang vi rammer det gyldne tal.
Så jeg håber i vil være med til at jeg kan få sendt et par pakker afsted.





Reglerne er som alle andre steder, så det er dejlig nemt ikke.


1 lod for kommentar her på indlægget
2 lodder for at skrive en kommentar og tilmelde dig som (eller allerede være) fast læser.
3 lodder for kommentar, fast læser samt linke til min giveaway på egen blog.

5 kommentarer :

  1. Jeg syntes du er blevet så sej til at sy, når man tænker på hvor kort tid du har gjort det..:) du er den sejeste tøs jeg kender, og super fede ting du får lavet, bare klø på trunte.... :) go påske til dig og familien...

    Krammer Rikke-trunten.

    SvarSlet
  2. Jeg er da helt sikkert med på 3 lodder!! Den er super lækker den taske!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle skønne farver. Den må jeg da eje til håndklæde og badetøj til de mange strandturer til sommer!
    Og hvor er jeg imponeret over at du kan sy så flotte ting! I like!!
    Håber du har det godt Tina - hils Ralf og Vito!
    Kram Helle

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin! 3 lodder til mig :) Er fast læser, skriver nu, og smider linket op på min side under fanen "Give aways!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |