En dag med noget, der skulle minde om oprydning..??

onsdag den 6. april 2011

Kender i de dage, som bare starter med at i har 1000 ting planlagt og egentlig glæde jer til det.
Når dagen så er gået, har i lavet... La la la la, og egentlig ikke rigtig noget.

Sådan en dag har jeg haft i dag.
Jeg har efter at have set mange forskellige arbejdes værelser og hobby rum (samtidig med jeg har været ved at dø at misundelse) besluttede mig for, at selvom jeg ikke har alverdens plads, vil jeg stadig have det ryddeligt og hyggeligt.
I dag blev det dog kun til at få smidt lidt papir på nogle kasser, til alt mit skråbånd og løse ting.
Samtidige prøver jeg at finde en løsning, til alle mine knapper, så jeg kan få dem farve opdelt.
Dog syntes jeg ikke disse glas er mig, så jeg prøver med nogle æsker igen i morgen.



Lidt af alt mit stof, fik jeg dog lagt sammen. Syntes bare der er lang vej endnu, når jeg åbner skufferne.

Ud over det, ja så fik jeg taget lidt billeder til en DIY, som jeg håber jeg kan få på i morgen.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |