Forelsket

fredag den 29. april 2011

Jeg har længe drømt om seng, men prisen har lagt lidt en dæmper på drømmer.
Dog har jeg meget flittigt holdt øje med en brugt til en god pris, men den er ikke dukket op.

I dag møder jeg så denne skønhed.




Og sørme om maden ikke også blev lige så vild med den som jeg, da han så den.
Så på mandag får Vito ny seng.
Det blev så ikke en juno seng, men en ganske unik en som stadig kan vokse med ham, er i den skønneste blå farve og som bare har gjort mig smaks forelsket.

Så jeg har allerede i hoved lavede om på hans værelse, og der skal der helt sikkert også lige laves et par ting eller to på sy maskinen derind til.
Det bliver en sand farve bombe.

(Beklager det dårlige billede, taget med mobil tlf. Glæder mig til at kunne vise den ordenlig frem.)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |